Strona startowa Help Desk

__________________________________________
HELP DESK CELINA – ogólnopolski, całodobowy
Dział Helpdesk Systemów Centralnych
Izba Administracji Skarbowej w Katowicach
ul. Bielska 47a
43-400 Cieszyn
 
Kanały komunikacji:
  • Kontakt preferowany: Portal HelpDesk SISC - dostępny po zalogowaniu na portalu PUESC (https://puesc.gov.pl) zakładka Pomoc – Help Desk SISC przycisk „Zaloguj do HelpDesk”.
  • E-mail – wiadomości e-mail należy wysyłać na adres Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć. podając w temacie wiadomości nazwę systemu. Ta forma komunikacji wymaga posiadania konta na PUESC jak i na portalu pomocy Help Desk SISC.
  • Telefon – Help Desk SISC jest dostępny pod numerem telefonu +48 33 4832055.
__________________________________________
HELP DESK AIS-ICS,AES, AIS-IMPORT (czyli AES, AIS-IMPORT, AIS-ICS) - ogólnopolski, całodobowy
tel:(0-33) 483-20-55 fax:(0-33) 483-20-55
 
Kanały komunikacji:
  • Portal HelpDesk SISC - dostępny po zalogowaniu na portalu PUESC (https://puesc.gov.pl ) zakładka Pomoc – Help Desk SISC przycisk „Zaloguj do HelpDesk”
  • E-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.   - podając w temacie wiadomości słowo NOWE.
    Ta forma komunikacji wymaga posiadania konta na stronie PUESC i portalu pomocy Help Desk SISC.
__________________________________________
HELP DESK INTRASTAT - ogólnopolski, całodobowy
tel:(0-33) 483-20-55 fax:(0-33) 483-20-55
 
Kanały komunikacji:
  • Portal HelpDesk SISC - dostępny po zalogowaniu na portalu PUESC (https://puesc.gov.pl) zakładka Pomoc – Help Desk SISC przycisk „Zaloguj do HelpDesk”
  • E-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.   - podając w temacie wiadomości słowo NOWE.
    Ta forma komunikacji wymaga posiadania konta na stronie PUESC i portalu pomocy Help Desk SISC.
__________________________________________
HELP DESK e-ZEFIR - ogólnopolski, całodobowy
tel:(0-33) 483-20-55 fax:(0-33) 483-20-55
 
Kanały komunikacji:
  • Portal HelpDesk SISC - dostępny po zalogowaniu na portalu PUESC.
    (https://puesc.gov.pl ) zakładka Pomoc – Help Desk SISC przycisk „Zaloguj do HelpDesk”
  • E-mail: Adres poczty elektronicznej jest chroniony przed robotami spamującymi. W przeglądarce musi być włączona obsługa JavaScript, żeby go zobaczyć.   - podając w temacie wiadomości słowo NOWE.
    Ta forma komunikacji wymaga posiadania konta na stronie PUESC i portalu pomocy Help Desk SISC.